Gelako txokoak

TXOKOAK
Lau txokotan bananduta dago ikasgela :


  • Jolasa: Egoera atseginak bizitzea da helburua, eguneroko bizitzan edo imajinatutako ekintzak, dendan edo mozorrotuz suertatutako ekintzak antzeztuz. Materiala:panpinak, trenak, kotxeak, eraikuntzak, arropa-zaharrak,...

  • Matematika: Arrazoiketarako oinarri bat eskaintzea da helburua, matematikako errepresentazioa aukerak erabiliz: zenbatekotasuna, neurketa, antolaketa eta sailkapenak. Materiala: zenbakiak lantzeko jolasak, fitxak...

  • Hizkuntza: Txoko honetan beharrezko baldintzak eratzen dira, ume eta hezitzaileen arteko komunikazioa errazteko eta heldutasun grafomotrizitatearen prozesuari mesede egiteko. Materiala: idazteko fitxak, hitz egitea sustatzen duten jolasak,...

  • Margotegia: Elementu materialen eta formalen arteko harremanak aurkitzen saiatuko dira, egoera anitzak eta aberatsak eskainiz, haurrak atseginez ekoiztu dezaten beren sortzapenak. Materiala:plastilina, punzoia, gometsak, plastidecor, errotuladoreak,...

RINCONES
El aula esta dividida en cuatro rincones:


  • Juego: La intención es que el alumnado viva situaciones agradables, actividades imajinarias o basadas en el día a día, representando situaciones en una tienda o disfrazandose. Materiales: muñecos, trenes, coches, construcciones, ropas viejas,...

  • Matemática: la intención es ofrcer una base para el razonamiento, utilizando las posibilidades que nos ofrece la representación: contar, medir, organizar y clasificar. Materiales:juegos para trabajar los numero, fitxas...

  • Lengua: En este rincón se crean las condiciones necesarias para facilitar la comunicación entre el alumnado y el educador y ayuda en la maduración del proceso grafomotriz. Materiales: fichas para escribir, juegos que fomenten el habla...

  • Plástica: Intentarán encontrar la relación entre los elementos materiales y formales, ofreciendo situaciones variadas y ricas para que las creaciones del alumnado sean en un entorno agradable.Materiales: plastilina, punzón, pegatinas, plastidecor, rotuladores,...